آمار در او اس کلاس

آمار در وب سایت ها جز بخش های مهم محسوب شده و از طریق آن میتوانیم دید کلی از نحوه کارکرد سایت را مشاهده کنیم. در این جلسه آموزشی قصد داریم به بررسی بخش آمار در وب سایت های پیاده سازی شده با او اس کلاس بپردازیم.

برای ورود به بخش آمار در پنل مدیریتی او اس کلاس وارد بخش نمایش بیشتر و سپس بخش آمار می شویم.

 

آمار در او اس کلاس

 

این بخش دارای 4 بخش است که گزارشاتی را در مورد آگهی ها ، گزارشاتی که کاربران درباره آگهی ها دارند، کاربران و دیدگاه های مربوط به آگهی ها نمایش می دهد.

آگهی ها

در بخش آگهی ها گزارشاتی در قالب نمودار هایی ترسیم شده اند که اطلاعاتی درباره آگهی های جدید، تعداد بازدید آگهی ها، پیام های جدید و آگهی های جدیدی که در وب سایت درج شده اند بر حسب تاریخشان نمایش می دهد.

 

آمار در او اس کلاس

 

 

گزارشات 

در بخش گزارشات نیز اطلاعاتی درباره آگهی هایی که کاربران درباره آنها گزارش داده اند. برحسب تاریخ و تفکیک این که در یکی از دسته های توهین آمیز، دسته بندی بد، تکراری و منقضی شده نمایش می دهد.

 

آمار در او اس کلاس

 

کاربران

در این بخش نیز آمار تعداد کاربرانی که ثبت نام کرده اند نمایش داده می شود. علاوه بر آن کاربران هر کشور و کاربران هر استان را به تفکیک نشان می دهد. و آخرین کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده اند را نمایش می دهد. در این بخش از متوسط تعداد آگهی هایی که در سایت درج شده است نیز می توان اطلاع حاصل کرد.

حتما بخوانید:  مدیریت مدیران در او اس کلاس

 

آمار در او اس کلاس

 

دیدگاه ها

در بخش آمار در او اس کلاس بخشی به نام دیدگاه وجود دارد . در این بخش آمار مربوط به دیدگاه هایی که توسط کاربران مطرح شده است نمایش داده شده اند و می توان آماری کلی از دیدگاه های درج شده توسط کاربران را دید و از آخرین دیدگاه های وب سایت اطلاع یافت.

 

آمار در او اس کلاس