با عرض سلام خدمت تمامی دوستان و کاربران سایت او اس کلاس فارسی

اما بعد از یک مدت طولانی دوباره به جمع دوستان بازگشتیم اما با تغییراتی که به مرور زمان شاهد آن خواهید بود اولین تغییر ما با سه تغییر رونمایی از قالب جدید سایت و گرفتن نماد اعتماد الکترونیکی و تغییر لوگو سایت شروع خواهد شد و ادامه تغییرات در گزارشات بعدی خدمت تمامی دوستان اطلاع رسانی خواهد شد.

اما ویژگی های قالب جدید:

قالب جدید سایت او اس کلاس فارسی با ظاهری متفاوت و نو که کاملا اختصاصی و پیاده سازی آن بصورت بهینه و حرفه ایی صورت پذیرفته این قالب طبق آخرین تکنولوژی های طراحی وب پیاده سازی شده است.
قالب جدید ریسپانسیو طراحی شده و در تمامی دستگاه های کامپیوتر و همراه قابل نمایش مناسب می باشد قالب بصورت کاملا بهینه طراحی شده است تا با بالاترین سرعت ممکن برای کاربران نمایش داده شود. امتیاز YSlow Score این قالب A(90%) است. این قالب در مرحله آزمایشی منتشر شده و باگ های گزارش شده به مرور برطرف خواهد شد.

نماد اعتماد الکترونیکی:

بعد از پیگیریهای مکرر و دلیل به تعویق افتادن رونمایی از قالب جدید سایت به خاطر نماد اعتماد بود که منتظر بودیم تایید نهایی نماد اعلام شود تا ما از قالب جدید سایت رونمایی کنیم.

حتما بخوانید:  او اس کلاس فارسی 3.4.1

لوگوی سایت او اس کلاس فارسی:

خب قالب سایت عوض شد و نماد اعتماد هم گرفته شد همه تغییرات انجام شده بود ولی این وسط یه چیزی کم بود اونم لوگوی سایت بود که دومین دلیل به تعویق افتادن رونمایی قالب سایت هم به خاطر لوگو بود که اونم طراحی شد امیدوارم مورد پسند دوستان باشد.

تغییرات دیگر:

یکی از تغییرات دیگری که چند روز دیگر شاهد آن خواهید بود تغییر قالب و دامنه نسخه دمو به دامنه ای دیگر که قدرت او اس کلاس را نشان خواهد داد توضیحات بیشتر را بعدا به اطلاع خواهیم رساند.

و در آخر از تمامی دوستانی که ما را در این مسیر با ما همکاری کردن تشکر میکنم و همچنین از گرافیست قالب سایت هادی بهشتی که به من کمک زیادی کردن صمیمانه تشکر میکنم.

در انتها از شما کاربران عزیز که همراه ما بوده اید سپاسگزاریم لطفا نظرات خود را در مورد قالب جدید با ارسال نظر با ما در میان بگذارید.