انتخاب هاست و میزبانی وب او اس کلاس

 

انتخاب هاست سازگار با او اس کلاس

 

هاست یکی از ملزومات مهم برای راه اندازی یک سایت آگهی می باشد، پس برای انتخاب آن باید توجه داشته باشید که با سیستم آگهی شما سازگار هست یا نه؟

در انتخاب یک هاست ویژگی های مورد نیازتان را باید در نظر بگیرد و باید اطمینان حاصل نماید شرکت وب هاست جوابگوی نیازهای شما خواهد بود در انتخاب یک شرکت هاستینگ باید در نظر داشته باشید:

  1. هزینه:
    اغلب این تنها چیزی است که همه در هنگام انتخاب هاست در نظر می گیرند همیشه قیمت هاست با نیاز شما بستگی دارد در راه اندازی یک سایت آگهی باید کیفیت بر قیمت اولویت داشته باشد.
  2. خدمات مشتریان:
    خدمات مشتریان یکی دیگر از ویژگی های مهم می باشد که اغلب مورد فراموشی قرار می گیرد احیانا بعضی از وقت ها شما با مشکلاتی در مورد هاست خود یا سرور میزبانی خود برخورد می کنید و نیاز به کمک مفید و سریع خواهید داشت. مشتریان همیشه نیاز به کمک هر 7 روز هفته در تمام سال را دارند.
  3. پشتیبانی:
    یک هاستینگ خوب با پشتیبانی که ارائه می دهد و با پاسخ به پرسش های مشتریانش می تواند به عنوان سطح خدمات پشتیبانی از مشتری در زمان بر خورد با مشکلات باشد.
  4. آپ تایم:
    این یک واقعیت می باشد که یک وب هاست نمی تواند 100% آنلاین باشد. سرور احتیاج به ریبوت شدن برای مسائل امنیتی و بهینه سازی نرم افزارها را دارد. هر شرکت هاستینگی که بروز رسانی نشود با افزایش خطر برای هک شدن سرور مواجه می شود. استاندارد تضمین آپ تایم در صنعت هاستینگ 99% می باشد.

 

با توجه به مواردی که در بالا ذکر کردیم در انتخاب یک شرکت میزبانی وب علاوه بر موارد بالا مهم ترین مورد در انتخاب یک هاست تجربه گزینه بعدی می باشد.

با توجه به تجربه تیم او اس کلاس فارسی خرید از اکثر هاستینگ لطفا دقت لازم در خرید از هاستینگ ها داشته باشید تیم او اس کلاس فارسی هیچ شرکت یا گروهی را در زمینه هاستینگ نمی تواند معرفی یا تایید نمایید و فقط خوده شما می توانید با خرید از هاستینگ ها و دقت درباره مواردی که در بالا گفتیم خرید نمایید.

با توجه به تجربه ای که اخیرا با چند هاستینگ داشتیم و باعث نابودی اطلاعات یک سری سایت های زیرمجموعه این تیم شدند حتما بعد از خرید یا قبل از خرید به پشتیبانی گیری از اطلاعات خود خیلی حساس باشید هیچ هاستینگی در قبال از دست رفتن اطلاعات هاست و سایت شما مسئولیتی قبول نمیکند و اگر بکاپ گیری منظم از اطلاعات سایت تان نداشته باشید باعث از دست رفتن سایتتان خواهد شد.