با عرض سلام خدمت کاربران او اس کلاس فارسی

امروز با معرفی مدرسه آموزش او اس کلاس فارسی در خدمت شما دوستان عزیز هستیم همان طور که قبلا در پست رونمایی از قالب جدید سایت او اس کلاس فارسی به شما عرض کردم که تغییرات زیادی خواهیم داشت یکی از این تغییرات را امروز به شما معرفی میکنیم مدرسه آموزش او اس کلاس فارسی در این مدرسه قرار است شما او اس کلاس را به طور کامل یاد بگیرید و همچنین هدف اصلی ما این است که از صفر تا 100 او اس کلاس را با هم یاد بگیریم.

در جلسات مدرسه ابتدا تمامی مباحث اصلی آموزش داده خواهد شد و سپس وارد جزئیات مورد نیاز و ضروری خواهیم شد با یادگیری این جلسات شما به راحتی می توانید یک وب سایت آگهی، نیازمندی، دایرکتوری و… از صفر تا 100 راه اندازی کنید.

روش استفاده شده برای آموزش در این جلسات به دو صورت هست:

  • نوشتاری(عکس و متن): به این صورت که آموزش ها به صورت مرحله به مرحله با عکس و توضیحات مربوط به جلسه قرار داده خواهد شد.
  • ویدیویی: به این صورت که در آخر آموزش متنی یک فایل ویدیویی از همان جلسه گرفته شده و شما می توانید با تماشای فایل ویدیویی آموزش مربوط به جلسه را یاد بگیرید سعی ما بر این است فایل ویدیویی در همان روز منتشر بشه و فایل ویدیویی با کیفیت خوب و حجم مناسب قرار داده شود.
حتما بخوانید:  دعوت به همکاری با تیم او اس کلاس فارسی

توجه داشته باشید مبنای این جلسات بر این است که شما آشنایی اولیه ای با وب سایت و ملزومات یک وب سایت داشته باشید و این ملزومات شامل:

  • دامنه یا Domain (نام و آدرس سایت شماست)
  • هاست یا سرور (محل قرارگیری فایلها و پایگاه داده همچنین در خرید یک هاست باید دقت لازم را داشته باشید تا بعدها به مشکل نخورید)
  • یک مرورگر مناسب و حرفه ای مثل فایرفاکس یا کروم (این جز ملزومات نیست ولی لازمه)

اولین جلسه را به معرفی او اس کلاس و نصب آن بر روی هاستی که خریداری کردیم میپردازیم.

موفق باشید