سلام خدمت همراهان عزیز او اس کلاس فارسی

بعد از همفکری با اعضای تیم مبنی بر ارائه خدمات و محصولات جدیدتر تصمیم گرفته شد در مرحله اول ظاهر سایت او اس کلاس فارسی را بروزرسانی کنیم و دسترسی راحتتر و سریعتری را ارائه بدهیم و همچنین استارتی بر ارائه خدمات و محصولات دیگر باشد.

با تلاش تیم فنی در تاریخ 1399/09/09 نسخه جدید سایت رونمایی شد و در این نسخه از سایت سعی کردیم دسترسی به محصولات و آموزش و… راحتتر از قبل باشد و همچنین یکسری تغییراتی نیز در نوع خدمات دهی انجام شد که در ادامه توضیح داده شده است.

تغییرات نسخه جدید سایت او اس کلاس فارسی:

تغییر ظاهر سایت: این نسخه از سایت کاملا بهینه شده است و سعی کردیم براحتی به محصولات و آموزش ها دسترسی داشته باشید.

پشتیبانی محصولات و خدمات: پشتیبانی محصولات 6 ماهه بود و ماه های بعدی به خاطر مشتریان عزیز هزینه ای دریافت نمی شد ولی با توجه به افزایش هزینه های نگهداری سایت و توسعه محصولات و تیم فنی از تاریخ 1399/09/09 بابت پشتیبانی برای ماه های بعدی هزینه دریافت خواهد شد و هزینه پشتیبانی برای همه محصولات پرداخت خواهد شد و این پشتیبانی با اولین خرید از سایت به مدت 6 ماه محاسبه خواهد شد.

روال پشتیبانی بر این هست که بابت هر محصول پشتیبانی دریافت شود اگر مارکت های دیگر رو بررسی کنید به ازای خرید هر محصول 6 ماه پشتیبانی رایگان دارد و ماه های بعدی باید تمدید کنید که برای هر محصول این تمدید صورت گیرد ولی ما تصمیم گرفتیم روال پشتیبانی ما متفاوت تر و کم هزینه تر باشد و شروع پشتیبانی 6 ماهه رایگان بعد از اولین خرید برای همه محصولات سایت می باشد.

انتقال آموزش های محصول به صفحه خوده محصول: در این نسخه جهت یکپارچگی، آموزش های هر محصول به صفحه خوده محصول انتقال داده شد و خریداران بعد از خرید به آموزش آن دسترسی خواهند داشت.

پکیج های مخصوص طراحان و کسانی که چندین سایت دارند: پلن مخصوصی برای طراحان و افرادی که چندین سایت دارند به زودی با لایسنس نامحدود ارائه خواهد شد که میتوانند به صورت نامحدود از محصولات خریداری شده استفاده کنند.

ارائه محصولات و آموزش های غیر او اس کلاس: به زودی محصولات و آموزش تخصصی غیر او اس کلاسی نیز ارائه خواهد شد که بیشتر سوالات و مشکلات افرادی که کسب و کار اینترنتی می خواهند راه اندازی کنند رفع خواهد شد.

با آرزوی موفقیت برای شما عزیزان

با تشکر نجفقلی زاده