وارد کردن و پشتیبان گیری از اطلاعات

 

 

وارد کردن اطلاعات در او اس کلاس

در این جلسه آموزشی قصد داریم درباره وارد کردن و پشتیبان گیری اطلاعات در او اس کلاس صحبت کنیم. برای این منظور در پنل مدیریتی وارد بخش ابزارها و سپس وارد کردن اطلاعات می شویم.

 

وارد کردن و پشتیبان گیری از اطلاعات

 

در این صورت صفحه ای مانند صفحه زیر نمایش داده می شود. 

 

وارد کردن و پشتیبان گیری از اطلاعات

 

 

در این صفحه می توانید اطلاعات ثابت از او اس کلاس های دیگر و یا اطلاعات جغرافیایی جدید را در این بخش از مسیر مورد نظر انتخاب کنید و سپس آن ها را آپلود کنید. باید توجه کنید که اگر از وارد کردن اطلاعات اطمینان ندارید این کار را انجام ندهید.برای درک بهتر می توانید به  آموزش افزودن استان و شهرهای ایران به سایت نیازمندی و آگهی او اس کلاس مراجعه کنید.

نکته: فرمت اطلاعات آپلود شده باید sql. باشد.

 

پشتیبان گیری از اطلاعات در او اس کلاس

برای پشتیبان گیری از اطلاعات کافی است وارد بخش ابزارها و  سپس پشتیبان گیری از اطلاعات شوید. 

 

وارد کردن و پشتیبان گیری از اطلاعات

 

در این صورت صفحه پشتیبان گیری مانند شکل زیر نمایش داده می شود. در این صورت می توانید یک پشتیبان از تمامی اطلاعات سایتتان که شامل  آگهی ها، کاربران و تنظیمات است را ذخیره کنید.  از طریق این بخش می توان فایل پشتیبان را روی سرور و یا کامپیوترتان ذخیره کنید.

حتما بخوانید:  تنظیمات پیشرفته در او اس کلاس

 

وارد کردن و پشتیبان گیری از اطلاعات

 

در این صفحه باید مسیر مورد نظر را برای پشتیبان گیری تعیین کنیم. 

سه گزینه برای پشتیبان گیری وجود دارد. گزینه اول: از طریق گزینه اول یک پشتیبان از جدول های موجود در SQL را می گیریم که در سرور ذخیره می شود. از طریق گزینه دوم یک پشتیبان از دیتا بیس را می توان در کامپیوتر ذخیره کرد. از طریق گزینه سوم نیز می توان از پرونده ها پشتیبان گیری کرد و این ذخیره سازی در سرور ممکن خواهد بود.